Okna dachowe AURA - w nowej, udoskonalonej formie
Okna dachowe Aura pojawiły się w asortymencie firmy Blachy Pruszyński kilka lat temu. Od tego czasu sukcesywnie zdobywały sobie zaufanie klientów, by tej jesieni pojawić się w nowej, jeszcze bardziej dopracowanej formie.
Fot. Blachy Pruszyński
Blachy Pruszyński to marka, która w dużym stopniu kojarzy się z pokryciami dachowymi ze stali. Asortyment tego producenta jest jednak znacznie szerszy, niż wskazywałaby na to sama nazwa. W jego skład poza blachodachówkami wchodzą bowiem stalowe pokrycia elewacyjne, profile konstrukcyjne i cała gama produktów z obszaru budownictwa wielkokubaturowego. W ramach sektora budynków jednorodzinnych klienci mogą liczyć na bogatą gamę pokryć wraz ze wszystkimi potrzebnymi akcesoriami. Wśród tych ostatnich na uwagę zasługuje linia produktów AURA.
Okna o doskonałych parametrach
Decyzja o wprowadzeniu do naszego asortymentu okien dachowych wiąże się z chęcią rozszerzenia wąskiego wachlarza, spośród którego mógł wybierać polski klient. - Wynikiem tej decyzji było rozpoczęcie współpracy z największym na świecie producentem okien, z którym staraliśmy się dobrać jak najlepsze parametry, w jak najkorzystniejszej cenie. W ten sposób na rynku pojawiła się linia okien AURA, które nie tylko sygnujemy swoją marką ale jesteśmy również gwarantem ich jakości – mówi Tomasz Lewandowski, dyrektor ds. sieci Blachy Pruszyński. Aura, której sprzedaż ruszyła w 2012 roku, po początkowej nieufności klientów, powoli zaczęła się jednak przebijać do ich świadomości. Obecnie jest już produktem dość dobrze rozpoznawalnym, a ze względu na bardzo korzystną relację jakości do ceny, coraz częściej wybieranym przez inwestorów. - Ponieważ nie znamy takiego pojęcia, że coś jest „wystarczająco dobre”, nieustannie dopracowujemy nasze produkty. Nie ominęło to również okien dachowych, które w połowie września zadebiutują w nowej odsłonie – dodaje Tomasz Lewandowski.
Fot. Blachy Pruszyński
Trzy segmenty
Linia okien dachowych AURA będzie już wkrótce dostępna w 3 segmentach: luksusowym GOLD, w bardzo dobrych parametrach linii SILVER (okna w dwóch wariantach drewno lub PVC) oraz ekonomicznej wersji BRONZE. W każdym segmencie mówimy o oknach drewnianych, wykonanych z wyselekcjonowanego drewna sosnowego, pochodzącego z lasów odnawialnych, sygnowanego certyfikatem FSC. Różnice tkwią oczywiście w szczegółach – ekskluzywne okno GOLD, prócz wszystkich standardowych cech, posiada specjalny kołnierz z polietylenu, który zapewnia doskonałą energooszczędność, a zastosowanie tzw. powłoki samoczyszczącej na szybie utrudnia osiadanie brudu i zanieczyszczeń. Drewniane SILVER to przede wszystkim wbudowany nawiewnik z kratką, który zapobiega przedostawaniu się insektów oraz kurzu, przy jednoczesnym wentylowaniu pomieszczenia oraz podwójna warstwa lakieru, która zapobiega uszkodzeniom i pęknięciom drewna. SILVER PVC, gwarantuje trwałość i ochronę przed wilgocią, co czyni je doskonałym do kuchni i łazienki. Ekonomiczna wersja BRONZE to w dalszym ciągu doskonałe okno, brak nawiewnika rekompensują tu dwie pasywne pozycje wentylacji w klamce okna, gwarantujące optymalną cyrkulację powietrza.
Prócz okien dachowych, w linii AURA znajdują się jeszcze wyłazy oraz akcesoria – kołnierze, markizy, rolety wewnętrzne i zewnętrzne oraz wiele innych.
- Okna dachowe AURA nie są kojarzone jako nasz flagowy produkt – od początku stanowiły bowiem jedynie uzupełnienie naszej oferty. Z tego właśnie powodu nigdy nie kładliśmy nacisku na jego promocję, to produkt, który właściwie „sprzedaje się sam”- wystarczy że klienci zwrócą uwagę bardziej na parametry, niż reklamy – podsumowuje Tomasz Lewandowski.
|